ایده پردازی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

ایده پردازی و به کارگیری خلاقیت در طراحی سایت نقش مهمی ایفا می نماید. پس از انجام تحقیق درباره پروژه مورد نظر و آگاهی کامل نسبت به نیاز مشتری، زمان آن رسیده که به جمع آوری اطلاعات پرداخته و سپس ایده پردازی نموده و در واقع یک طوفان ذهنی ایجاد نمایید. بیش از اینکه به دنبال ایده ای کامل باشید که متعلق به خودتان می باشد، هر ایده ای که در زمینه طراحی سایت به ذهنتان خطور می کند را ثبت نمایید. شما بعدها خواهید توانست ایده پردازی های خود را اصلاح نمایید.

استفاده از ایده پردازی

کسب و کارهای مختلف به دنبال سایت هایی با مشخصات متفاوت می باشند. برخی مشاغل، به دنبال سایت هایی هستند که طرح آنها کاملا متداول بوده و برای این نوع طراحی سایت ها، طراح نیاز به ایده پردازی ندارد، اما برخی کسب و کارها، نیاز به سایتی حرفه ای و متفاوت دارند که برای طراحی این نوع از سایت ها شما به عنوان طراح، نیاز به ایده پردازی دارید.

نیازهای متفاوت مشتریان

برخی از شرکت ها ممکن است که به دنبال یک سایت تعاملی استاندارد باشند، این سایت می تواند شامل این موارد باشد:

نویگیشن بار (در پایین صفحه) و مناطق محتوایی(قسمت هایی که کاربران بیشتر از قسمت های دیگر انتظار مشاهده مطالب مورد نظر خود را دارند).

همان گونه که ملاحظه می نمایید، نیازهای صاحبان مشاغل و کسب و کارها که در واقع همان مشتری های شما می باشند،  منجر به ارائه طرح کلی سایت خواهد شد. به عنوان مثال یک سایت خبری رویکردهای کاملا متفاوتی از رویکردهای یک سایت متعلق به نمونه کارهای یک عکاس دارد و بنابراین با توجه به متفاوت بودن نیاز این دو حرفه، مسلما شما می بایست از طرح های کاملا متفاوتی برای طراحی سایت این مشاغل استفاده نمایید تا بتوانید نیازهای هر دو مشتری خود را به خوبی پوشش دهید.

سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: